Hujšanje

7 Comments

Hujšanje: Leta sem se trudil, kako bi izgubil nekaj odvečnih kilogramov, potem sem pa NAENKRAT shujšal 7 kg v dobrem mesecu in pol! In sploh nisem vedel zakaj in kako!?!

 

(blog post by Luka Trekman)

 luka

 

 

Hujšanje dejansko ni enostavno. Še posebej če ne veš kaj delaš.

In ne samo da ni enostavno.

Če verjameš vsem produktom, ki jih ponujajo po televiziji, radiju in na internetu, je lahko zadeva tudi prekleto draga in zdravju škodljiva.

Razvoj gre naprej 100%.

Ljudje lahko dobijo vse živo informacije v trenutku!

In človek bi pričakoval, da bodo vse te navade in razvoj pripomogle k boljšemu in kvalitetnejšemu življenju, ampak temu ni tako.

 

Začnite

 

Nekaj statistike za vzorec:

  • 65% ljudi v Sloveniji je predebelih.
  • Prehrambene navade ljudi so najslabše v zgodovini.
  • Daleč največ ljudi umre zaradi sladkorne bolezni in bolezni srca in ožilja (90% ljudi ima probleme zaradi slabe prehrane)
  • Ljudje nimajo več pojma, kaj deluje in kaj ne.

Če vzamem za primer sebe. 20 let sem se ukvarjal s športom.

Hodil sem na univerzo v ZDA in treniral po 8 x tedensko.

Ampak ko sem sem poškodoval in sem dejansko prenehal s treningi….sem se zredil in pojma nisem imel kaj naj naredim, da bi nazaj shujšal!

In dejansko sem hodil v temi, dokler nisem naredil “ŠTIRIH KLJUČNIH NAPAK”, s katerimi sem popolnoma ponesreči shujšal 7 kilogramov v dobrem mesecu dni.

 

 

MOJA ZGODBA IN NAPAKE!

 

NESREČA ŠT.1 – OBISK KOLEGA IZ AMERIKE.

Po nekaj mesecih neuspešnega boja s kilogrami, sem dejansko že vrgel puško v koruzo in se sprijaznil s tem, da imam 10 kilogramov preveč. 

In potem je na obisk prišel bivši soigralec (košarka) iz Amerike. Vedel da se mu bom moral posvečati naslednji mesec in prepričan sem bil, da lahko zaradi tega pričakujem še kakšen kilogram ali dva na tehntici (saj bom zanemaril mojo strogo dieto in dolge treninge, s katerimi sem se mučil v danem trenutku). 

Ko se je oglasil, mi je takoj rekel da se se pripravlja na neko tekmovanje (turnir), ki bo v Ameriki in če bi mu pomagal s treningi in prehrano, da bo šel nazaj dobro pripravljen.

Rekel sem mu da ni panike in tako se je začelo.

Dal mi je spisek hrane, ki jo mora jesti in me prosil, v kolikor bi ga lahko spremljal na stadion, kjer bi vsako jutro naredil trening.

Rekel sem mu da je to okey – in hkrati sem popolnoma nezavedno tudi sam začel hujšati.

Zakaj?

Več o tem kasneje.


NESREČA ŠT.2 – DOLGOČASNA PREDAVANJA.

V tistem času sem obiskoval predavanja na faksu.

Imel sem predmet, ki je bil tako neverjetno nezanimiv, da ni bilo za zdržat.

Ker je bila udeležba nujno potrebna, samo predavanje pa popolnoma nekoristno in morbidno, sem se med predavanji kar sam “dodatno izobraževal”.

Ravno v tistem času mi je nek drug prijatelj predlagal kar nekaj odličnih knjig o fitnesu in rekreaciji in ker so mi bila predavanja preveč dolgočasna, sem te zadeve študiral kar takrat.

Same knjige se mi sicer niso zdele nič posebnega, ampak zgodilo se je nekaj, kar vsekakor nisem pričakoval!

Že zelo dolgo nisem bil tako “napaljen” za rekreacijo kot takrat.

Zakaj?

Sedaj mi je jasno.


NESREČA ŠT. 3 – TRENINGI

Vedno, ko sem želel shujšati, sem imel problem.

Začel sem s treningi teka, kolesarjenjem in drugimi dolgimi, duha-morečimi treningi.

Precej sem tudi hodil na Fitnes in v telovadnici preživel tudi po 2 uri na dan (navada iz časov, ko sem aktivno treniral košarko).

Tovrstni treningi, ne samo da zelo dolgo trajajo, ampak so (vsaj meni) tudi izredno dolgočasni!

In potem se je zgodil nesreča. Moj prijatelj me je zjutraj odpeljal na stadion, kjer je opravil trening, ki je trajal kakšno uro in pol.

Od tega je imel približno 15 minut treninga, ki je bil prilagojen 100% kondiciji.

Ker je rabil spodbudo, je rekel naj teh 15 minut naredim skupaj z njim (hkrati me je zbadal da bi mi koristilo, zaradi odvečnih kilogramov).

Bolj zaradi TRME, sem zavihal rokave in sem namesto 1,5 ure na Fitesu, treniral teh 15 minut/dan.

Bolela me je glava, ker sem bil 100% prepričan, da bom zaradi tega v enem mesecu precej nazadoval. 

Še posebej me je motilo to, da sem bil po teh treningih (ki so trajali ca 15 minut) – KAR NAPREJ LAČEN!

In zaradi tega sem tudi kar naprej nekaj jedel!!!!Ajajajajaaj!!

Nova nesreča :-(  

 

trekman 

 

NESREČA ŠT.4 – HRANA

Tudi tukaj je bil glavni krivec moj prijatelj iz ZDA!

Ves čas sem jedel hrano, ki jo je on predlagal, saj se mi ni ljubilo pripravljati hrane za njega in zame posebej – tudi on je mene gostil ko sem bil pri njemu v Ameriki, zato sem se želel izkazati. 

In jedel sem veliko! Porcije so bile veliko večje, kot sem bil vajen. 

In jedel sem vsak dan tudi ob 22.00 zvečer!

In daleč od tega, da ni bilo okusno!

In ker sem veliko jedel zvečer po treningu, zjutraj nisem bil pretirano lačen in nisem jedel zajtrka?! (še ena napaka)

 

Tedenski menu za hrano 

 

Kaj se je zgodilo po enem mesecu, ko sem stopil na tehtnico?

Prijatelj je šel nazaj v Ameriko – v vrhunski formi.

In presentljivo, sem se tudi sam počutil precej dobro.

Ker me je zanimalo, koliko sem se zaradi ogromne količine hrane, ki sem jo pojedel in zaradi (pre) kratkih treningov zredil, sem takoj ko je kolega stopil na avion stopil na tehtnico!

 

BOOOOOOOOOOOOOOOOOM!!!!!!!!!!!ŠOK!

 

Imel sem 7 kilogramov manj kot prej (v dobrem mesecu in pol).

 

Dejansko mi ni bilo nič jasno.

 

shareasimage (6) 

 

Noro me je zanimalo naslednje:  

 

ZAKAJ SEM TOČNO IZGUBIL TOLIKO KILOGRAMOV?

 

KAKŠNO HRANO SEM JEDEL? ZAKAJ SEM ZARADI NJE TOLIKO SHUJŠAL?

 

ZAKAJ SEM BIL VES ČAS TAKO NORO MOTIVIRAN?

 

KATERE SO BILE TISTE GLAVNE (MAJHNE) SPREMEMBE, KI SO MI NAJBOLJ POMAGALE?

 

Dejansko sem bil šokiran, ko sem ugotovil, kako malo je potrebno, za resnično dobre rezultate. In dodatno sem bil presenečen, da se za razliko od mojih ekstreminh diet NISEM POPOLNOMA NIČ MUČIL.

 

Postal sem obseden z raziskovanjem in odločil sem se da zadevi pridem do dna. In tukaj so moje ugotovitve!

 

Prva stvar, ki je seveda očitna je v tem, da če hočeš dobro postavo, da moraš imeti urejene naslednje zadeve:

 

a) PRAVILNA PREHRANA: to ne pomeni stradanja ali solata in piščanec 10 x na dan! To pomeni da ješ hrano, KI JE PRIMERNA ZA TVOJE CILJE, TVOJ DNK, TVOJO KRVNO SKUPINO in morda še najbolj primerno – ZA TVOJE BRBONČICE, ter je hkrati noro zdrava in shujševalna – zate!

Če ješ hrano ki je načeoma okey, pa ti je ogabna – NE BOŠ SHUJŠAL!

Če ješ hrano ki ti je okusna in je načeloma okey, ampak ni primerna ZATE OSEBNO – ne boš shujšal!

Če ješ hrano ki ti je okusna in primerna zate, ampak se ne boš organiziral na pravilen način – bodo stare navade prevladale – IN NE BOŠ SHUJŠAL.

 

“Če pa ješ hrano, ki je optimalna za tvojo prebavo in telo (po kateri se dobro počutiš), če ti je ta hrana okusna in je hkrati še zdrava – potem je pa to zmagovalna kombinacija”.

 

Pri meni je za samo organizacijo poskrbel moj prijatelj tako je bila motivacija ves čas na maksimalnem nivoju.

Imela sva enako krvno skupino in podobne navade (sreča).

Dejansko sva imela tudi podoben okus (tudi on je sovražil zelenjavo in je imel zelo rad meso na 101 način).

In zato sem se super počutl, bilo mi je dobro jesti in moje telo je bilo srečno.

S časom sem preučil vse možne trike pri organizaciji in prehrani in jih še dodatno vključil v mojo prehrano, kar mi je noro pomagalo!

(vse te trike sem “stlačil v e-knjigo 100 tiger trikov, ki je plačljiva, saj je bilo v njo vloženo dober mesec dela in celo življenje raziskovanja).

Če te zanima več o tem klikni na gumb spodaj. 

 zviti nakupovalni triki 

 

b) PRAVILNA REKREACIJA: za nekoga tek predstavlja življenje in srečo. Druga oseba bi se raje ustrelila, kot da bi zjutraj vstala in šla na stadion (jaz vsekakor pašem v to drugo skupino).

Cilj je najti rekreacijo ali treninge, ki ustrezajo tebi.

Meni so visoko intenzivni treningi rešili postavo in življenje :-)

Če treniraš zato, ker bi rad imel lepo postavo, ti ne bo uspelo.

Če pa treniraš, ker ti ta zadeva predstavlja izziv, dobro počutje in dobro voljo – in to delaš iz veseljem (brez mučenja), bo dobra postava zgolj kot posledica in ne končni cilj.

In takrat ti uspe.

Tudi tukaj sem bil noro motiviran, ker sem tekmoval s prijateljem. Organizacija je bila tudi urejena hkrati, saj je bil čas za to zadevo 100% določen v naprej in takrat me nihče ni mogel motiti. Treningi pa so bili NORO UČINKOVITI.

(V omenjeni knjigi so tudi “REKRECIJSKI TRIKI., MOTIVACIJSKI TRIKI IN PREHRANJEVALNI TRIKI”)

zviti rekreacijski triki 

 

c) MOTIVACIJA IN ORGANIZACIJA: tukaj se vse začne in konča. Zakaj nekateri ljudje lahko 10 let delajo karkoli hočejo, spet drugi pa takoj odnehajo?

Glavni cilj tukaj ni KRATKOROČNA SAMO MOTIVACIJA in tolčenje po prsih in kruljenje “JEST SEM TIGGGGGGEEEEEERRRRRR!!!!!”"”

To sicer pomaga – na kratek rok – na dolgi rok pa ne gre.

Meni recimo je noro pomagalo to, da sem imel prijatelja.

Neka huda samo motivacija ni bila pomembna, saj sem vedel da ga ne smem razočarat in sploh NISEM RAZMIŠLJAL, da bi jedel drugače oziroma da bi IZPUSTIL TRENING.

Prav tako sem med predavanji bral knjige, ki so me podzavestno NORO MOTIVIRALE, pa se tega sploh nisem zavedal.

Ko bereš zgodbe o uspehih drugih trenerjev in vrhunskih športnikov, tudi tebe potegne “notri” in motivacija je na vrhunskem nivoju.

Če se vse začne pri MOTIVACIJI – PA SE ZADEVA NADALJUJE PRI ORGANIZACIJI!

Dejansko lahko narediš 90% teh zadev, če narediš teh 10 korakov PREDEN ZAČNEŠ HUJŠATI in uspeh je praktično zagotovljen. 

 

Kliknite sem za prenos 

 

Hujšanje je popolnoma enostavno.

 

Ali se organiziraš vsaj en dan v naprej (kaj boš jedel in kako in kdaj boš treniral) – IN SI USPEŠEN.

 

Ali pa tega ne narediš – IN SI NEUSPEŠEN!

 

Jp, zadeva je tako enostavna. Organizacija je vse!

 

Za Konec. 5 nasvetov, kaj moraš narediti da boš shujšal:

 

a) Vedeti moraš katera hrana je škodljiva in katera ni škodljiva – oziroma ugotoviti kaj paše tebi osebno. To je osnova! Kliknite na e-knjigo in si prenesite kako si je treba pripraviti hrano (počakati morate nekaj sekund, da se knjiga prenese) . To je že kar soliden začetek.

 

Kako si pripraviti hrano 

 

b) Raziskati moraš kakšna rekreacija obstaja – ter najti nekaj, kar ti je noro zanimivo in kar bi si želel početi naslendjih 10 let (zaradi zabave in ne zaradi hujšanja).

 

Tiger Rekreacije brezplačna brošura 

 

c) Moraš se motivirati. Odkriti moraš svoj razlog zakaj (poglej si kaj je to v filmu spodaj) – če nimaš pravega RAZLOGA ZAKAJ TRENIRAŠ (in dobra postava ni dovolj dober razlog, potem ti verjetno ne bo uspelo).

 

 

 

d) Moraš se organizirati vsaj en dan v naprej, kaj poš počel!

 

organizacija 

 

e) MORAŠ EKSPERIMENTIRATI (določeni ljudje odkrijejo kaj je za njih super v roku 14 dni, drugi rabijo več mesecev). Ampak ko to odkriješ, je pa nagrada ogromna, saj ti nikoli več ni treba hujšati in dejansko začneš v življenju uživati. Kaj je to SAMO EKSPERIMENTIRANJE  si preberi tukaj.

 

 

 

f) Moraš imeti dober CILJ, ki ga razbiješ na veliko etap.

Če si želiš začeti zares, se lahko tukaj pridružiš 800 + osebam, si postaviš cilj na pravilen način in pljuneš v roke:

 http://postanitiger.si/hujsanje-in-tvoj-cilj-dokoncna-odlocitev-za-uspeh

cilj

 

 

To je to, upam da vam bo to pomagalo na vaši poti. 

 

Kako naprej? Imate več možnosti.

 

MOŽNOST ŠT.1 – MINIMALNO TRUDA ZA MAKSIMALNE REZULATE!

Če vas zanimajo vsi triki, ki sem se jih naučil in jih vrgel v eno e-knjigo, ki je res huda, lahko začnete na linku spodaj.

Glavni hec pri teh trikih je, da:

a) si vsaka oseba izbere svoje 3 – 5 trikov (od 100), ki ji brez kakšnega hudega truda prinesejo ogromno spremembo

b) si ni treba obrnit celega življenja na glavo – uporabite nekaj malega trikov, ki so vam znimivi in rezultati bodo zelo hitro prisotni.

c) Ko pa dobite rezultate in ugotovite da hujšanje ni noben BAV – BAV, pa greste lahko višjim ciljem naproti.

 

http://postanitiger.si/e-knjiga-100-sokantnih-shujsevalnih-tiger-trikov

 

100 trikov CTA2 

 

MOŽNOST ŠT.2 – TURBO TRENINGI ZA VSE, KI MORAJO ZGUBITI MAX 5 – 10 KG.

Če vas zanimajo 15 minutni treningi, si lahko shranite to e-knjigo in si pogledate v čemu je trik.

Če vam je zadeva zanimiva, pa naredite 1 mesečni samo eksperiment in probate te treninge v praksi od doma (nikamor ni treba hodit). 

 

MOŽNOST ŠT.3 – ČE IMATE 20 KG + VIŠKA IN SI ŽELITE ZAČETI OD ZAČETKA NA PRAVILEN NAČIN!

Če imate probleme s hrano in imate 20+ viška kilogramov, potem pa lahko začnete tukaj (tudo tole je plačljivo, saj smo ta program delali skoraj 6 mesecev)

http://postanitiger.si/formula-za-zdravo-zivljenje 

Tukaj samo s prehrano,  brez treniranja in stradanja in smešnih dodatkov k prehrani in na pravilen način dosežete nore rezultate.

 

Predvsem pa je zlato pravilo hujšanja naslednje!

 

Če hočeš shujšati, moraš vedeti da se bodo proti vam zarotili vaši možgani, vaše telo ter vaši prijatelji in družina.

In če bo ta sprememba preveč neprijetna, vam bo zagotovo prej ali slej spodrsnilo.

Če pa bo vaša sprememba “prijetna” in postopna, vaši možgani ne bodo delali panike in vas bodo pustili pri miru. Vaše telo ne bo imelo krize in bo veliko lažje. In tudi vaši bližnjic, ne bodo delali drame, ter bodo samo čez nekaj časa opazili – KAJ ZA VRAGA SE DOGAJA Z VAMI (V POZITIVNEM SMISLU).

Vse ostalo (bližnjice, tablete, ekstremne diete) in podobne neumnosti, vas bodo stale samo veliko denarja, živcev in tudi ledvica vam ne bodo hvaležna.

Luka Trekman. 

 

Komentarji

  1. mojca kogoj at Nov 19, 2012 02:14:42

    komaj čakam, če bo res tako zabavno in uspešno!!!

    Reply
  2. Darja at Nov 20, 2012 01:01:25

    Imam podobno izkušnjo, kar naenkrat nekaj kg manj, pa me zanima, kako je uspelo tebi :-)

    Reply
  3. Uršula at Nov 20, 2012 01:01:36

    Hvala! :)

    Reply
  4. Kaja at Nov 20, 2012 04:03:23

    No, me pa res zanima, če je tako enostavno.

    Reply
  5. Dare at Nov 20, 2012 04:48:35

    zelo zanimivo

    Reply
  6. admin at Nov 21, 2012 08:50:20

    Najhujša napaka, ki jo ljudje delamo, je da se vedno zaženemo z glavo skozi zid. Če se zadev lotiš pravilno, sistematično in korak po korak…kar naenkrat zadeva ni več tako zakomplicirana kot se zdi na prvo žogo in tudi hujšanje ni več tak bau – bau.

    Reply
    • majda at Jan 01, 2014 09:30:38

      no tudi jaz imam enako težavo. ne vem kje se lotiti.

      Reply

Oddaj Tiger Komentar

*

default-poup